Menú Cerrar

Badoo. Badoo reviews first came out on grievances panel on Jun 2, 2010.

Badoo. Badoo reviews first came out on grievances panel on Jun 2, 2010.

Having troubles with Badoo?

Current analysis dating website was actually published on Oct 19, 2021. Modern complaint Usurpation d’identit? is dealt with on Sep 06, 2021. Badoo possess the average consumer status of 4 performers from 439 recommendations. Badoo has dealt with 278 complaints.

Badoo Customer Care Connections

ComplaintsBoard is certainly not connected, linked, licensed, supported by, or perhaps in in whatever way officially related to Badoo Customer Service. Original Badoo issues should-be guided with their staff directly. There is contact details for Badoo above.

ComplaintsBoard is an independent criticism quality system which has been successfully voicing customer issues since 2004. We’re carrying out work that matters – connecting people with companies all over the world which help all of them resolve issues and become read.

Make use of this comments board to go away complaints and ratings about Badoo. Discuss the dilemmas you’ve got got with Badoo and work with her customer service team to obtain a resolution.

Badoo Issues & Product Reviews, Webpage 16

I am going to raise multiple issues right here This taken place when I clicked on extremely energy icon showing up from the monitor. I want to dispute this fees.

1. I didn’t arrive at select plan i needed (which was a week) 2. Badoo immediately eliminated funds from my personal lender. 3. in place of 1 week of extremely electricity, I got A LIFE TIMES (mention point no.1) 4. based on their particular terms and conditions there is a 2 week screen for refund. I inquired for a refund but buy 1 week considering that the awesome electricity had been effective. I managed to get shot upon their consumer service. 5. I will need to pay for a premium element that i did not need hence i did not even click.

I would like a reimbursement associated with entire life super electricity kindly but i am going to purchase the 7 days super power since could it possibly be already installed.

This matter is really distressing of course, if I have to I wish to revoke my personal membership, making use of the refund associated with the plan that accompany it. I hope for a swift summary.

Incorporate your own advice

The criticism has become investigated and remedied into customer’s fulfillment.

I’m sorry to learn concerning your experience with us.

Since you linked your payment facts to your visibility in a previous purchase, you were able to make expenditures for Super abilities with these one-click approach. To prevent one-click buys becoming produced in the long run, please unlink your own payment information from your levels.

Unfortuitously, based our Terms and Conditions, this sort of provider is actually non-refundable.

You can read more and more the conditions and terms right here:

We apologise regarding inconvenience, and kindly write to us for those who have some other issues.

hi this only happened to me aswell

Hello. I made profile in Badoo and did one repayment 11.99 for 30 days ( possiblity to deliver emails ) After some times I log on to badoo from PC and next I was given email from my personal paypal profile that i did so payment 29.99 that we failed to ! Which payment is like pre-approved payment. I never authorized such a thing on Badoo, don’t force any type of buttons to agree that. I did not developed any automated money. I didn’t create any contracts with Badoo. So terrible method to take money. It’s fraud. I’m thinking about using them to small claims courtroom in theory 🙁

Add their view

The issue has become examined and resolved toward buyer’s fulfillment.

We’re really sorry to know concerning your experience with us.

Could you send us a personal message on Twitter or fb (research BadooHelp) like the email address associated with your bank account to make certain that we can explore this available?

We look ahead to hearing away from you!

Much like rest on right here, I experienced ?69.99 obtained from my PayPal profile without my personal permission. Because I purchased a?1 collection of factors each week early in the day, they linked my accounts then said I experienced bought the subscription, though I did not. Their customer support are worthless and just spout about stipulations. I’ve reported these to investing guidelines, but due to the way her app is established connecting the last deal, it appears as a registration, they’ve been secured under their unique small print, no matter what the fact that they got the cash without my permission. But we inspire one document all of them whether or not you’ve got experienced this as they will become examined as a if enough men and women report them.

Add your viewpoint

The criticism happens to be examined and fixed into the consumer’s pleasure.

We’re very sorry to know regarding your experiences.

Due to the fact linked their installment details to your profile in a with an earlier purchase, you had been able to make shopping for ultra Powers with your one-click means. To avoid one-click purchases getting made in the near future, be sure to unlink the installment information from the account.

Unfortuitously, based on our very own Terms and Conditions, this particular solution are non-refundable. Look for more and more the stipulations right here:

We apologize regarding hassle, and kindly inform us for those who have every other issues.

Hello i’m robert Vargas I became likely to my personal visibility to try some therefore informs me that I have to take an image and I keep wanting to send a picture thus I may in it however it won’t i’d like to in and I’m truly acquiring angry about this how do I get into my personal visibility therefore I can keep conversing with some one on badoo can somebody assist me because i enjoy Barolo

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *